Garanciális feltételek
HIVATALOS MAGYARORSZÁGI GARANCIA a vásárolt termékhez.
Termékeinket a Magyarországon érvényben levő jótállásra vonatkozó jogszabályoknak megfelelően forgalmazzuk!
Az általunk forgalmazott termékekhez a garanciát a gyártók magyarországi importőrei biztosítják. Így a szervizháttér biztonsága és a terméktámogatás is megoldott. Csak ez a fajta garancia biztosítja, hogy szükség esetén a készüléked a lehető legrövidebb időn belül szakszerű javításra kerüljön vagy – a szakszerviz tanácsára – cserére. A forgalmazott termékek esetében a jótállás típusfüggő. Ennek értelmében kompakt fénycsövekre 6 hónap, LED fényforrásokra 12 hónap jótállást biztosítunk. A fogyasztóvédelmi előírásoknak megfelelően a termékek 72 órán belül észlelt meghibásodása esetén a gyártó a meghibásodott termék cseréjére kötelezett.
Jótállási igény az alább felsorolt iratok együttes bemutatásával érvényesíthető:
- A termék teljes gyári csomagolása
- A nyugta vagy számla egy példánya
A garanciális problémával érkező készülékeket cégünk továbbítja a garanciális hátteret biztosító beszállítóhoz, aki intézkedik a hiba mielőbbi javíttatásáról a vonatkozó jogszabályok betartása mellett. A garanciális javítások, átvizsgálások átfutási ideje jellemzően 1-2 hét, de indokolt esetben a szervizek fenntartják a jogot a hosszabb időtartamra. A 72 órás csere csak azokra a termékekre vonatkozik, melyek meghibásodása rendeltetésszerű használat során történt. A nem rendeltetésszerű használatból fakadó meghibásodások (pl. ráléptek, beázott, leesés következtében összetört stb.) miatti csere elkerülésére a gyártók/forgalmazók csak a hivatalos szervizszakvélemény alapján vállalják a 72 órás cserét.
További teendők a termék 72 órán belüli meghibásodása esetén:
Az észlelt meghibásodást be kell jelenteni a forgalmazó (eladó), gyártó/ importőr telefonszámán vagy a központi szakszerviznél (bővebb információ és telefonszám a termékhez mellékelt garancialevélben található). Ha a szerviz kivizsgálása alapján a bejelentés jogos, a gyártó vállalja a termék azonnali cseréjét. Amennyiben egyértelmű, hogy rendeltetésszerű használat során történt a 72 órán belüli meghibásodás, akkor természetesen azonnali cserét biztosítunk. Amennyiben nem egyértelmű a rendeltetésszerű használat, akkor webáruházunk is csak a hivatalos szakszerviz szakvéleményének ismeretében vállalja a meghibásodott termék 72 órán belüli cseréjét.
Portósan küldött csomagokat nem vesz át webáruházunk, minden esetben visszaküldi a feladónak!
A garanciális visszajuttatás költségeit minden esetben a vásárló állja. Természetesen, ha a visszajuttatást követően kiderül, hogy anyaghibáról vagy a garanciális feltételek alá eső problémáról van szó, webáruházunk utólag megtéríti a szállítás költségét. Harmadik fél által javított, vagy szakszerűtlen kezelés, beállítás és a garanciális feltételek alá nem eső problémák esetén a visszaszállítás költségét nem áll módunkban megtéríteni. Amennyiben a szavatossági vagy jótállási idő valamely terméknél nem került feltüntetésre, úgy annak szavatossági vagy jótállási ideje iránt az ügyfélszolgálaton érdeklődhetsz telefonon.
Kapcsolat
E-mail üzenetet az oldalon található űrlap kitöltésével küldhetsz, vagy közvetlenül is írhatsz a webshop@syscogroup.hu e-mail címre. Kollégáink 24 órán belül válaszolni fognak!